maanantai 14. huhtikuuta 2008

---

NIIN hirveä viikonloppu ja viikonalku ollut syömisten kannalta että HYI! Nyt jos äiti näkisi tyttärensä kekkuloimassa tässä römppätunikassa (jossa olen löhönnyt viimeiset pari päivää), se olisi varma että olen viidennellä kuulla raskaana. Uaaahhh!! Mikä toi valtava pallo tossa mun keskiruumissa on? Ja kysymys: miten mä pääsen siitä eroon??? Tuntuu etten kehtaa ees lähteä lylleröimään huomenna yliopistolle tän olotilani kanssa. Hyi saakeli. "Tööt tööt! Tehkää tilaa..täältä tulee Ina, joka on vähän syönyt viikonloppuna! Varokaa ettette jää alle..se jyrää teitin!! Ja kavereiden kommentit on varmaan tasoa tätä: "Ai se olet sinä??! En meinannu tunnistaa!" (et kai kun naamani muistuttaa täysikuuta...)



Tällälailla mentiin sitten vkonloppu ja maanantaikin...heelvetin hyvin menee...NOT!!!
(Kuva: americanfeast.com)

1 kommentti:

skinny bitch kirjoitti...

tiedän tunteen. etenkin aina kun olen tapaamassa ihmisiä joita en ole nähnyt vähään aikaan, pelkään hysteerisesti heidän ajattelevan että olen lihonut.

tyhmäähnä se on, mutta.