maanantai 7. huhtikuuta 2008

Muanantaita...

Aika normipäivä ollut, no aamupalasta sen verran että en syönyt (ooh!) vaan join vaan kaakaon (ja siis nykyään en juo enää mitään oboy-sokeripaskaa, vaan lämmitän maidon ja siihen sitä oikeaa, tummaa kaakojauhetta..vähemmän sokeria, todellakin!). Kävin yo:lla, menin kaupungille, ostin (hetken mielenhäiriössä) mustan tunikamallisen paidan (valkoinen olisi ollut kanssa sievä, mutta sen mukana olisi tullut rintsikkaongelma: olisi pitänyt alkaa metsästämään vielä ns. puuterinvärisiä rintsikoita..ei jassa! Ja musta hei hoikentaa..aahhhaahahahaaa...)


Jees, tämän päivän syömiset:
(Aamupaino 45,7. Onneks en iltamyöhällä syönyt mitään vaikka teki mieli...)
-no se kaakao
-elovena-pikapuuro (oon koukussa näihin..ihania!)
-vitalinea-jugurtti (ja päässä kiertää aina ne vitun ämmät siitä mainoksesta: ”siis täysi nolla!” NIIN paska mainos kuin vain voi olla!!!)
-teetä
-nescafe-cococappuccino (78 kcal) (kyllä, olen huono ihminen...Nestlén tuotteita ostelen..tosin vain näitä...)
-TÄN OIS VOINU JÄTTÄÄ KAUPPAAN: Kismet (voi vee...)

jaha..jos sitte loppuillan pärjäis teellä+omenalla..kello on siis 19.30

Joo..ja kukas menee huomenna (jeps tiistaina...) opiskelijabileisiim. EIKÄ MUUTEN AIO OLLA SELVINPÄIN! Olen huomenna juovuskissa ;) noh...en kyllä aio sitten baarista kämpille könytessä vetää mitään grillisafkaa.
Katotaanpa... keskiviikkona olen täällä kuitenkin kitisemässä mitä kaikkea vedin baarin jälkeen ja mitä kaikkea kaameassa krapulassa olen taas vetänyt. Sitten kyllä...ääh..kitisen. Mutta minä YRITÄN olla sortumatta.

(Kuva: rengontaimitarha.fi)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kaakao tummaan aitoon kaakaoon on myös paremman makuista kuin Oboyt etc.

Anonyymi kirjoitti...

Eikää, eks tiiä kuinka paljon kaloreita on alkoholissa? Auts.

ina kirjoitti...

oho, joku eksynyt vielä tännekin...Noh, siis tiedänhän minä alkoholin kalorit, ne kalorit pitää ottaa huomioon sitten vaan muussa ruokavaliossa.